wait please
شکیبا باشید
صفحه اصلی آرشیو اخبار و مقالات طراحی سایت هفت راز بازاریابی اینترنتی

هفت راز بازاریابی اینترنتی

هفت راز بازاریابی اینترنتی

بسیاری از بازاریابان بودجه های بازاریابی خود را بر روی وب سایت در سال های اخیر تغییر داده اند. بازاریابی آنلاین به شما اجازه می دهد که مخاطبان خاص هدف گذاری شده را به راحتی پیدا کرده و برعکس بازاریابی سنتی بازگشت سرمایه داشته باشید، نتایج کمپین بازاریابی اینترنتی فوری هستند. بازاریابی اینترنتی به شما کمک می کند تا ارزیابی بهتری روی عوامل موفقیت کمپین داشته باشید. برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی، شما باید رازهای اصلی از آن را بدانید. این رازها می تواند به شما اجازه دهد تا موفقیت نهایی را در پیدا کردن مخاطبان واقعی به درستی بشناسید، به درستی با آنها ارتباط برقرار کنید و مصرف کننده نهایی را هدایت به خرید محصولات و خدمات خود کنید.

بسیاری از بازاریابان بودجه های بازاریابی خود را بر روی وب سایت در سال های اخیر تغییر داده اند. بازاریابی آنلاین به شما اجازه می دهد که مخاطبان خاص هدف گذاری شده را به راحتی پیدا کرده و برعکس بازاریابی سنتی بازگشت سرمایه داشته باشید، نتایج کمپین بازاریابی اینترنتی فوری هستند. بازاریابی اینترنتی به شما کمک می کند تا ارزیابی بهتری روی عوامل موفقیت کمپین داشته باشید.

برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی، شما باید رازهای اصلی از آن را بدانید. این رازها می تواند به شما اجازه دهد تا موفقیت نهایی را در پیدا کردن مخاطبان واقعی به درستی بشناسید، به درستی با آنها ارتباط برقرار کنید و مصرف کننده نهایی را هدایت به خرید محصولات و خدمات خود کنید.

1-لیست دایرکتوری های سایت:

قبل از آغاز کمپین بازاریابی، از جهت ثبت وب سایت در دایرکتورهایی معروف همانند گوگل، یاهو و DMOZ مطمئن باشید. مشخص است که بدون قرار گرفتن در لیست موتورهای جستجو و وب سایت های دایرکتوری شانس خیلی کمی در مقابله با رقبا خواهید داشت.

2-افزایش ترافیک سایت:

به منظور بازگشت سرمایه، نیاز به افزایش ترافیک روی صفحات بازاریابی خود دارید. راه های متفاوتی برای انجام دادن آن وجود د ارد. معروفترین آنها استفاده از تبلیغات اینترنتی در موتورهای جستجو همانند تبلیغات گوگل، یاهو و بینگ می باشد. دیگر روش ها شامل تبلیغات در وب سایت هدف گذاری شده می باشد. بنابراین سعی کنید وب سایت هایی که را که نیاز مخاطبانتان را برطرف کرده شناسایی و در آن وب سایت ها حضور داشته باشید.

3-صفحات بازاریابی:

اگر شما ندانید خریداران بالقوه چه چیزی را در آینده می خواهند بنابراین شانس کمی برای موفقیت خواهید داشت. بهتر است که پیشنهادهای وسوسه انگیزی را با مزایای آن در صفحات مختلف محصولات و خدمات برای نتایج بهتر در نظر بگیرید. هرزمانی که کمپین بازاریابی آنلاین ایجاد می کنید، یک صفحه مشخص برای خریداران برجسته فراهم کنید.

4-نظرات مشتریان:

موثرترین روش برای فروش محصولات و خدمات می باشد استفاده از نظرات مشتریان می باشد. وقتی که مصرف کنندگان مشاهده می کنند که چه کسانی از محصولات و خدمات شما استفاده کرده است، آنها یک سطحی از اعتماد را بدست آورده و به پیشنهاد جواب مثبت خواهند داد.

5-ایجاد یک پیشنهاد فوری:

مطمئن باشید برای پیشنهادی چیزی که هیچکس پیشنهاد نمی دهد. اگر پیشنهاد شما بسیار شبیه رقبایتان یا خیلی جالب نباشد، مصرف کنندگان دلیلی نمی بینند که آن را دنبال کنند. البته فراهم آوردن کالا و خدمات رایگان اغلب از بهترین روش ها برای جلب مشتریان بالقوه می باشد. ممکن است یک یا چند روز را برای ارزیابی رایگان بگذارید. باهوش باشید مطلب جدیدی را بگذارید.

6-توسعه اعتماد:

قبل از آنکه کسی از شما خرید کند، وب سایت یا شرکت شما نیاز به اعتماد بالا از طرف مخاطبان دارد. این مطلب معنی می دهد که مصرف کنندگان در هنگام خرید امنیت بالایی را تجربه و نگرانی از بابت اطلاعات کارت های اعتباری شان، اطلاعات شخصی نداشته باشند. یک روش خوب رای توسعه اعتماد برای خرید کردن ، نشان دادن امنیت و آیکون های قابل اطمینان می باشد.

7-فراهم آوردن یک گارانتی:

توجه داشته باشید که مصرف کنندگان در هنگام خرید با گارانتی احساس راحت تری می کنند. شاید این گارانتی ارائه پیشنهاد 100 درصد رضایت مشتری یا بازگشت وجه باشد. گارانتی رسک خرید را کاهش می دهد. اگر رقبای شما هم گارارنتی ارائه می دهند پس ضمانت شما باید مساوی یا بهتر باشد.

منبع : نوین مارکتینگ